חילול ה' • כיכר השבת: קיצונים חרדים השליכו בלוקים על כוחות הכיבוי

בנצי לייזרוביץ 6 Comment on חילול ה' • כיכר השבת: קיצונים חרדים השליכו בלוקים על כוחות הכיבוי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צוות כיבוי של לוחמי האש שעסק הלילה (שני) בכיבוי פחי אשפה שהוצתו במרכז כיכר השבת בירושלים, הותקף בצורה קשה, כשמתפרעים קיצונים השליכו בלוקים ואבנים על לוחמי האש ועל רכב הכיבוי.

מפקד צוות הכיבוי מדווח כי זאת פעם שנייה שהם הותקפו אמש, כשבפעם הראשונה ברחוב שבטי ישראל גם כן בעת כיבוי פח שהוצת, הושלכו עליהם בקבוקי זכוכית וברזלים, ורק בנס ובזכות כך שאנשי הצוות חבשו קסדות לראשם הם לא נפגעו מהבקבוקים הברזלים ומשברי הזכוכית.

מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי הם "רואים בחומרה רבה מאוד את תקיפת צוותי הכיבוי פעם אחר פעם, ובצורה היכולה לגרום לנפגעים בנפש. בכב"ה ירושלים מתכוונים לפעול בשיתוף פעולה עם גורמי אכיפת החוק, כדי שתופעה חמורה ופסולה זאת תיפסק לאלתר".

יצוין, כי המהומות החלו בשכונה בעקבות מעצר בחור שהוגר כ'עריק' לאחר שהוא לא התייצב בלשכת הגיוס.

עסקנים חרדים רבים הוקיעו אמש את ההתנהגותם של המתפרעים מול לוחמי האש ואמרו כי "מדובר בחילול ה' גדול, דווקא לאלו שבאים לסייע לנו – אותם קיצונים מזיקים".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    שיעמום שלהם בבין הזמנים

  2. 4

    ראשית כל הבחור כן התייצב בלשכת הגיוס, ושם הוא נעצר!!!!!!

    אלא שקול חי עושים חילול ה' ותוקפים ללא שום שאלת רב את היהדות החרדית

    בסדר זה רדיו מזרוחניק במקור, אין מה לעשות

  3. 3

    כל הכבוד לקול חי, באתר מתחרה מיד משמיצים את גוף פלוני או אלמוני שהוא אשם בונדליזם בעוד שבתמונות רואים בבירור שזה סתם האספסוף של שבבניקים עלו והצליחו

  4. 2

    אשכרה שבבניקים משועממים אני הייתי שם העיום וראיתי איך שהם מחכים לאקשן ולבלאגן שבבניקים חוליגנים ריקנים ופוחזים חסרי מעש מטורפים ערב רב וכו^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^~~~~~~~~~~~~~~~~

  5. 1

    חילול ה אמיתי. ושאף אחד לא ינסה ליפות את החרדיות. גועל נפש של התנהגות.
    צריך שהרבנים יוציא נגדם פסק. ויבדילו אותנו מהם. זה מחלל כבוד שמים. ולא פלא אחר כך ששונאים את החרדים. הם לא יודעים להבדיל מי נורמלי ומי לא. ומי יודע אולי נקבל על זה משמים עונש שלא שמרנו על כבוד ה' יותר.